Leuk dat je even op mij blog komt kijken
Ik probeer zoveel mogelijk mijn creatieve uitspattingen te laten zien in deze blog.
Laat gerust een reactie achter.

11-09-2011

Het begin is gemaakt.

Het begin aan mijn nieuwe hobbykamer is eindelijk gemaakt. De hele week heb ik ingepakt en opgeruimd want je bewaard eigenlijk veel te veel onzin (achteraf gezien).
Omdat we geen ruimte hebben om de nieuwe hobbykamer helemaal leeg te maken moet het wel in etappes. Nu is een want van me oude hobbykamer leeg en een want in de nieuwe hobbykamer wordt vandaag aan begonnen. Deze krijgt dezelfde indeling dus dan kan ik alles wat nu deels in de woonkamer staat weer inruimen en de volgende kant weer leegmaken. Een hele happening maar zo moet het goed komen.
Zo gauw als ik een want klaar heb maak ik er een foto van en kunnen jullie allemaal zien wat ik bedoel.
Want ik heb nu ook een lichttent en die zal ik binnenkort ook gaan gebruiken, de kaarten komen dan supermooi in beeld.

Tot gauw en een fijne zondag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten