Leuk dat je even op mij blog komt kijken
Ik probeer zoveel mogelijk mijn creatieve uitspattingen te laten zien in deze blog.
Laat gerust een reactie achter.

28-07-2011

NOG EVEN GEDULD..........

Nog even geduld en dan ga ik mijn kaarten weer plaatsen,.
Want ik heb een lichttent gekocht.
Nu kan ik mijn kaarten beter op de foto zetten.
Met de scanner komen ze niet zo mooi over als dat het zou moeten.
Ook dat zal wel weer even pionieren zijn maar geduld is een schone zaak.
Het is nu even rustig wat het posten van nieuwe kaarten betreft, maar ik ben aan het verhuizen naar een grotere kamer want mijn huidige kamer barst weer uit zijn voegen.
Zo dit was het laatste nieuws zo gauw ik mijn nieuwe projekt onder de knie heb zijn jullie de eerste die mijn nieuwe kaarten te zien krijgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten