Leuk dat je even op mij blog komt kijken
Ik probeer zoveel mogelijk mijn creatieve uitspattingen te laten zien in deze blog.
Laat gerust een reactie achter.

01-10-2010

Kerst

Hier even een aantal kaarten die ik deze week heb gemaakt.
Door een lange werkweek en drukte thuis om me heen
had ik geen fut meer om ze gelijk op mijn blog te zetten.
Vandaar een aantal tegelijk.
Het zijn allemaal kerstkaarten
want ik moet er toch wel in het totaal
een kleine 100 maken.







De kaarten hierboven zijn gemaakt met de techniek
hobbydots.
Gemakkelijk werkje 's avonds bij de tv.

 

Dit is weer heel anders echt kerst met kaarsen en sterren.
De sterretjes zag bij het kruidvat.




Vrolijke kaarten moeten er ook zijn vandaar deze twee.
Wat vind je ervan?
Mijn kaarten zijn natuurlijk te koop en de opbrengst is voor de


CLINICLOWNS!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten